ЯК ПРИДБАТИ

Як оформити замовлення

Здійснити замовлення можливо за телефонами – 067-395-63-32, 093-424-92-15, 095-834-18-31 з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 19.00 або електронною поштою info.naturabutter@gmail.com. Після оформлення замовлення виписується рахунок та надсилається на електронну пошту покупця.

 

Як сплатити замовлення

1. Готівковий розрахунок для фізичних осіб і суб'єктів підприємницької діяльності

Оплата готівкою можлива при купівлі в м. Львів або на відділенні Нової Пошти при послузі

Післяплата. Оплата робиться виключно в національній валюті.

2. Безготівковий розрахунок для фізичних осіб і суб'єктів підприємницької діяльності

Після оформлення замовлення, згідно наданого покупцеві рахунку, оплата здійснюється у відділенні будь-якого комерційного банку або з розрахункового рахунку суб'єкта підприємницької діяльності. Про оплату замовлення необхідно повідомити по телефону або електронній пошті: info.naturabutter@gmail.com, вказавши номер платіжного доручення, суму оплати і дані платника.

 

Умови доставки

1. Доставка по Львову

Доставляємо товар з 10: 00 до 19: 00 в робочі дні. Як правило, мінімальний час складає 1-2 дні за умов наявності товару на складі, в деяких випадках він може збільшитися з незалежних від нас обставин. Тому ми радимо робити замовлення завчасно.

Вартість доставки по Львову

  • для товарів загальною вартістю до 500 грн. вартість доставки по місту складає 60 грн.;
  • для товарів загальною вартістю вище 500 грн. доставка 40 грн.;
  • для товарів загальною вартістю від 1000 грн. доставка безкоштовна.

Доставка замовлень по області здійснюється Новою Поштою по її тарифах.

2. Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється компанією - перевізником Нова Пошта.

Відправка відбувається двічі в тиждень: в середу і в п'ятницю за умови оплати товару.

Вартість доставки

  • якщо загальна сума замовлення менше 3000 грн., вартість послуг доставки оплачується покупцем по тарифах перевізника;
  • при замовленні на суму від 3000 грн. доставка по Україні за рахунок нашої компанії;
  • якщо ви оформляєте купівлю товарів за допомогою сервісу перевізника, вартість доставки і комісію сплачує покупець за тарифами перевізника.

 

Варто враховувати про таке:

Повернення товару

Повернення товару можливе за наступних умов:

  • якщо у випадку перевірки товару у присутності представника перевізника назва доставленого товару не відповідає замовленому;
  • якщо доставлена продукція має серйозні ушкодження упаковки, що впливають на товарний вигляд або термін придатності вичерпано;

У вищенаведених випадках товар повертається посилачеві на заміну або замовник відмовляється від його придбання, якщо не сплачено його доставку і не поставлено підпис в його отриманні, а так само за умови, що контрольна захисна індукційна фольга (на упаковці з кремами і масляними комплексами) не пошкоджена при огляді товару у присутності представника фірми перевізника. В решті випадків товар, згідно з постановою Кабміну Міністрів України від 19.03.1994 № 172, поверненню не підлягає.

Так, Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. №172 затверджений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), згідно з яким парфюмерно-косметичні вироби належної якості (див. Додаток 3 до Переліку), не підлягають обміну (поверненню).
Джерело: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF